Prakata

Selamat datang ke Bahagian Khidmat Pengurusan Sumber Manusia, Jabatan Pembangunan Kemahiran. Blog ini merupakan ruang untuk berkongsi aktiviti-aktiviti yang telah diadakan sesama warga KPSM.


Monday, April 25, 2011

Pertandingan Futsal Tertutup JPK 2011

Pertandingan Futsal Tertutup JPK 2011
Persatuan Kebajikan dan Sukan telah menganjurkan Pertandingan Futsal Tertutup JPK pada  23 April 2011 (Sabtu) bertempat di Pusat Komuniti Cyberjaya. Sebanyak lima (5) pasukan lelaki dan dua (2) pasukan wanita telah mengambil bahagian merangkumi campuran JPK Ibu Pejabat, Cyberjaya dan CIAST.

Majlis telah dirasmikan oleh Timb Ketua Pengarah, En. Nidzam bin Kamarulzaman dan sekaligus menyampaikan hadiah kepada semua peserta yang telah mengambil bahagian dalam pertandingan tersebut. Juara Pertandingan Futsal Tertutup JPK 2011 telah jatuh kepada Juara Bertahan tahun 2010 iaitu pasukan KKC FC (CIAST) dan Powerpuff Girl (Ibu Pejabat). En. Mohamad bin Yaacob dari SLDN F.C. telah dinobatkan pemain terbaik pertandingan yang juga merupakan pemain terbaik pertandingan pada tahun 2010. 

Pasukan HeEjau a.k.a. Juara bertahan KKC F.C. (CIAST)

Team Malaysia a.k.a. Powerpuff Girls F.C.
Pemain terbaik (MVP) Pertandingan Futsal Tertutup JPK 2011, En. Mohamad bin Yaacob (SLDN F.C.)
Pihak Urusetia Sukan, Persatuan Kebajikan dan Sukan melalui email pada 25 April 2011 (En. Mohd. Fazli bin Jamal) telah mengambil kesempatan mengucapkan 

"Kepada kumpulan yang menang, ucapan tahniah diucapkan dan kepada yang kalah, kena cuba tahun depan tapi yang penting go back n practice lagi.. Hahaha…"

"Seterusnya, pihak AJK Sukan PKS akan mengadakan PERTANDINGAN BOWLING TERTUTUP JPK pada bulan Mei atau Jun 2011. Masa dan tarikh akan ditetapkan kemudian dan dengan harapan semua warga JPK dapat turut serta."

Lagi gambar daripada aktiviti tersebut boleh KLIK DI SINI.



Pasukan 'Oranje' a.k.a. Trababo F.C.

Pasukan "BeeRhu" a.k.a. Domingo F.C.

Pasukan Bayar Munich F.C. a.k.a. SLDN F.C.

Pasukan Inter Lipan F.C. a.k.a. Tawakal F.C.

Pasukan Wonder Woman, bukan Wonder Pet okaayyy!

Kami suka Futsal!

No comments:

Post a Comment